FAQ – Meest gestelde vragen

Bestellen

1] Hoe bestel ik bij Pakket-niet-bij-buren-sticker.nl?

U plaatst de producten die u wilt bestellen in de winkelwagen, als u hiermee klaar bent klikt u op de Winkelwagen of “Winkelmand bekijken”, hier kunt u de inhoud zien en eventueel het aantal producten aanpassen.

2] Ontvang ik een orderbevestiging/factuur van mijn bestelling?

U ontvangt via e-mail een orderbevestiging zodra u uw bestelling hebt afgerond. Deze orderbevestiging is tevens uw factuur. In de orderbevestiging/factuur vindt u uw gegevens en de door u bestelde producten en aantallen. Bewaar de orderbevestiging/factuur goed. Het is uw bewijs dat u heeft betaald en u heeft uw ordernummer nodig indien u wilt retourneren of als iets niet goed gaat met de aflevering van uw bestelling.

3] Wat moet ik doen als ik geen orderbevesting/factuur heb ontvangen van mijn bestelling?

Van elke afgeronde bestelling ontvangt u een orderbevestiging via de e-mail. Maximaal 1 uur na uw bestelling dient u een orderbevestiging/factuur ontvangen te hebben. Als dit niet het geval is, kijkt u dan eerst in uw SPAM filter. Wellicht is onze e-mail daarin beland. Is dit niet het geval is, kunt u een kopie opvragen via onze klantenservice.

4] Kan ik een product toevoegen aan mijn bestelling?

Zodra u uw bestelling heeft betaald, kunt u geen producten meer toevoegen aan uw bestelling. U moet dan een nieuwe bestelling plaatsen.

5] Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Dat is niet mogelijk. Pakket-niet-bij-buren-sticker.nl heeft geen fysieke winkels. Hierdoor kunnen wij onze producten tegen zeer lagen prijzen aanbieden.

6] Kan Pakket-niet-bij-buren-sticker.nl ook internationale bestellingen verzorgen?

Nee, momenteel leveren wij alleen in Nederland.

Betalen en kortingen

7] Hoe kan ik betalen?

Op de betaalpagina kunt u zelf kiezen hoe u wilt betalen. Bij Pakket-niet-bij-buren-sticker.nl betaalt u altijd in een beveiligde omgeving. Het sleuteltje of slotje in uw scherm zijn hiervan het bewijs. Ook het adres is ‘https’ wat betekent dat betalingsinformatie niet door derden kan worden onderschept. De techniek die ervoor zorgt dat computers veilig gegevens kunnen uitwisselen heet SSL (Secure Socket Layer). Zodra u uw bestelling hebt geplaatst komt u op de beveiligde betaalpagina terecht. Alle ingevoerde gegevens op deze pagina worden beveiligd door onze banken en daarom is de veiligheid ook gegarandeerd. Uw bank- of creditcardgegevens komen niet in het bezit van Pakket-niet-bij-buren-sticker.nl en worden niet in onze systemen opgeslagen.

Levertijden

8] Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Vanaf het moment dat u een bestelling plaatst, streven wij ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk op het door u aangegeven adres te laten bezorgen. Gemiddeld wordt uw bestelling binnen 48 uur verwerkt en ontvangt u uw bestelling binnen 2 tot 6 werkdagen op het door u aangeven adres.

9] Wat zijn de levertijden van Pakket-niet-bij-buren-sticker.nl?

Voor alle producten geldt een indicatieve levertijd van 2 tot 6 werkdagen. Vaak gaat het snel, maar wij verzoeken u rekening te houden met deze levertijd. Alle producten zijn op voorraad. Vaak worden onze producten echter (ruim) binnen de aangegeven levertijd bezorgd.

10] Wat gebeurt er als een product niet (meer) leverbaar is?

Indien producten niet meer op voorraad en niet langer leverbaar zijn, verwijderen wij deze zo snel mogelijk uit de shop.

11] Met welke vervoerder wordt mijn bestelling verzonden?

Uw bestelling wordt via Post NL verzonden en bij u afgeleverd.

12] Gelden er andere levertijden voor bestellingen die ik naar andere landen laat verzenden?

Nee, momenteel leveren wij alleen in Nederland.

13] Kan ik het afleveradres wijzigen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

Nee, dat is niet mogelijk. Om uw bestelling zo snel mogelijk naar u te verzenden, wordt de bestelling direct geprint voor verwerking.

14] Kan het zijn dat de levering van mijn bestelling vertraagd is?

In enkele gevallen komt het voor dat verwerken van post en pakketten enige vertraging oploopt. Mogelijke oorzaken zijn drukte bij Post NL (bijv. rond feestdagen) of een incorrect adres (dit kunt u controleren op de order bevestiging). Indien u na 6 werkdagen de bestelling nog niet ontvangen heeft, neem dan contact met ons op.

Bestelling is niet compleet/beschadigd

18] Wat moet ik doen als mijn bestelling niet compleet is?

Indien uw bestelling niet compleet is verzoeken we u om contact met ons op te nemen via het contactformulier of via email. Na een interne controle wordt de bestelling opnieuw kosteloos naar u verzonden.

19] Wat moet ik doen als mijn bestelling na 6 werkdagen nog niet geleverd is?

Neem dan alstublieft contact op met onze klantenservice (via het contactformulier of email) .

20] Wat moet ik doen als mijn product beschadigd of kapot is?

Neem dan alstublieft contact op met onze klantenservice (via het contactformulier of email). We zorgen er voor dat u zo spoedig mogelijk een nieuw product ontvangt.

Bestelling retourneren/annuleren

21] Kan ik een product na ontvangst ruilen?

U kunt er altijd voor kiezen om bestelde producten binnen 30 dagen na de besteldatum te retourneren waarna u uw geld terug ontvangt.

22] Wat heb ik nodig om mijn bestelling te retourneren?

  • Alle geretourneerde artikelen in gloednieuwe conditie.
  • De originele factuur of een print of kopie hiervan.
  • Het retouradres: dit ontvangt u nadat u het product heeft aangemeld via het contactformulier.

23] Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Om een product te retourneren volgt u de procedure die u ziet als u klikt retourneren.

24] Krijg ik mijn geld volledig terug als ik mijn bestelling retourneer?

Ja, u ontvangt alles terug wat u heeft betaald voor uw bestelling. Ook de verzendkosten indien deze in rekening zijn gebracht. Bij het doorlopen van de retourprocedure ontvangt u het retouradres dat het dichtst bij u in de buurt is.

25] Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Zodra u uw bestelling betaald heeft, kunt u niet meer annuleren. Wel kunt u na ontvangst de producten retourneren.

26] Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug heb?

Zodra wij uw retourzending op het retouradres en hebben gecontroleerd hebben ontvangen, maken wij het bedrag binnen 5 werkdagen over, waarna de verwerking bij de bank nog enkele dagen in beslag neemt. Na het retourzenden van een product, moet u gemiddeld rekening houden met 7 werkdagen voordat het geld op uw rekening staat.

27] Wanneer wordt een vervangend product gestuurd?

Indien u een verkeerd/niet besteld product heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice, dan controleren wij in ons systeem de aan u gestuurde zending. Nadat wij geconstateerd hebben dat u inderdaad het verkeerde product ontvangen heeft, sturen wij u het juiste product direct toe en vertellen wij u hoe u op onze kosten het niet bestelde product kunt retourneren.

28] Wat gebeurt er als mijn pakket is kwijtgeraakt tijdens de verzending?

Als uw pakket kwijt is geraakt tijdens de verzending, neem dan contact op met de klantenservice om ons te laten weten dat u uw bestelling niet hebt ontvangen. Doe dit echter pas 6 werkdagen na de besteldatum die vermeld staat op uw factuur. Zodra wij van de bezorgdienst bevestigd hebben gekregen dat uw pakket verloren is, kunt u kiezen voor terugbetaling of een nieuwe zending.